Miniktosbaa Dudu_123 ıslak mendil kullanmayın her bez değişmede yıkayın suyla ben bepanthl kullanmıştım hiç pişik olmadı iyi geldi ama ıslak mendilide tek dışarda olunca kullandım ondan galiba
elmaliiturtaa Sudocrem biz sülalenin tüm çocuklarına kullanıyoruz yetmiyor bide ağdadan sonra felan yanık tahriş vs olunca kendimiz kullanıyoruz😂😂
Gookceeeee Dudu_123 Bebeğim ilk doğduğunda bephanthol madecassol hametol bunlar hiçbir etki yapmadı yavrum hep pişik oldu sudocrem aldım şuan 1 yaşına girecek hâlâ onu kullanıyorum zeytinyağı da iyi geliyor
Bayancorek Dudu_123 sadece ileri derece pişik olunca sudocrem 🌼 onun dışında uzun süreli kullanımı önerilmiyor.