MerveMuhammetYusufLina Kızlar 37+3 üz şuan Muhtemelen çatı muayenesi haftaya başlar diyolar Kimi hiç bişey yok derken kimi çok zorlandığını söylüyo bu muayeneden sonra Yaptıranlar nasıl geçti zorlandınız mı acaba ?
Zeyyyn MerveMuhammetYusufLina hiç kimseye kulak asma normal doğum istıyorsan rahatça gir çık acı çekende var çekmeyen de var doğum esnasında defalarca bakılıyor çünkü stres olunca insan geriliyor daha çok kasıyor kendini
MerveeD MerveMuhammetYusufLina 36+5 de oldum saniyelik bır durum illaki bırsey giriyor sonucta orana İlk gırıste hafıf bır acı hissi oluyor normal ılıskı esnasında oldugu gbı saniyesine gecıyor bitiyor sonrasında olmamıs gbı zaten bsey hıssetmıyorum salı gunu oldum ilk
MerveMuhammetYusufLina Benim olmamıştı o hafta nst ye gittiğimde 37 de de yapmadılar ama elbet yapılacak diye korkuyorum işte. Bide doktorla alakalı heralde biri iki gün acısını çektim yazmış onu görünce bi tedirgin oldum 🙄