Meloakar ben 37+3 de dogum yaptim normal istedim olmadi bebegimin kafasi kanala sıkışmıstı gelmedi suni sanci verdiler karnima bastirdilar vajinalden kafasini cikarmaya calistilar ama olmadi artik sezeryana alin beni diye hastaneyi inlettim yavrum 3200 50 cm dogdu bence sanciniz gelene kadar bekleyin acilma falan duzgun ilerlerse normal yapin olmaz ise sezeryan olun derim o kadar da kotu degil hastane de ilk gun tek basima yavruma ben baktim altini aldim emzirdim yurudum tuvalete gittim gazimi yaptim cok sukur iyi gecti bi sadece ameliyatta usutme agrisi beni bitirdi yoksa hic agri yasamadim