sedaozdemirr Kızlar 31 haftalık gebeyım.Vajinada kaşıntı ve böyle akıntı var.Çok rahatsız ediyor.Enfeksiyon gibi.Kulllandığınız krem var mı?
Kizilkafaa sedaozdemirr Geçmiş olsun canım, benim akıntım yeşil renkte ve kokuluydu, antibiyotige başladık bu nedenle mutlaka doktoruna danış
Bebisler Burda öneri araman yanlis olur doktoruna danışmadan öneriyle sakın krem yada fitil kullanma herkesin enfeksiyonuda akinti rengide farklı riske atma kendini cok gecmis olsun