Nuroye Esma46800 insallah 2 sezeryan üstüne normal gelir mi ki hadi Allah gönlüne gire versin yapan doktorlar varmış 🤲
Esma46800 Nuroye benim yengemde sezeryandan sonra normal yaptı doktorumuz da bir sakınca görmedi bakalım hayırlısı artık sağlıkla doğaunlarda inşallah 🥰🤲🏻
Minmin Ayseee01 ben dün yaşadım kendimi kastığım için acısı oldu ama çokta ağrılı bir işlem değil bence sonradan acısı oldu çok
Nuroye Serpilbb 39 artı 5 bebek bas asagi ama kanalda degil hurma yiyorum ama gebelik şekerim de var korkuyorum askinda yesem cokca günde 6 falan yiyorum