Zarifhnm1 Nuroye normal doğum düşünüyorsan zaten son ayda sık girin diyor doktorlar tabi bebeğin durumu önemli burda doktora danışıp girip girmemekte fayda var
Serpilbb Nuroye 36. Haftadan sonra bol bol ilişki ben bunun faydasını çok gördüm 😁 5 cm ile yatışım yapıldı yattıktan 5 saat sonra. Bebişim doğdu
Zarifhnm1 Ayseee01 ördek denilen bir alet var bence ondan daha ağrısız ama sıkarsan kendini kasılırsın doktorun nazikse zaten canını acıtmaz
Nuroye Ayseee01 adam da oruç nasıl yapayım bir kere denesem yumusarmi acaba hem bu karinla hangi pozisyon önerilir ki biliyormuşum
Nuroye Bana kolu girdi gibi geldi 😂😂 şaka bi yana elini komple soktu hiç 2 parmak değildi bide idrar dolusun dedi acaba anlayamadım mi acıkma yok dedi
Ayseee01 Nuroye iftardan sonra sahura kadar çok zaman var cnm🤗 yine burda okumustum en iyisi köpek pozisyonu diyorlar
Esma46800 Gamze3567 ben iki sezeryan doğum yaptım hiç öyle çatı muayenesi olmadım sezeryan olan kişilerden de hiç duymadım böyle birşey hiç alttan bile muayene olmadım doğum yapana kadar
Ayseee01 Esma46800 yaaa en yamin arkadaşım sezeeyan oldu 3 kere çatı muanesi oldu üstelik nornal doğum istemediği halde bakilmsiti demek ki doktordan doktorda değişiyor cnm
Nuroye Esma46800 bebek bas asagi çıkarsa olayı normale çevirmek için yaptı bende normalde bugün doğum olacaktı sezeryan ama bekleme kararı aldı salıya kadar belki bir ihtimal gelir diye
Nuroye Ayseee01 o pozisyonun varlığını bile bilmiyorum 😂ama neyse bakcaz bir yolunu bulcaz korunmasız olacak demi
Ecemhiram Sancı olmadığı sürece bakılmıyo diye biliyorum nst de sancı çıkarsa yada sancım var denilirse
Zarifhnm1 Ecemhiram sancı olmadan açılma da olabiliyormuş benim ağrım vardı sancım yoktu o yüzden baktı doktor riske atmayalım başımıza gelen şeyler dedi
Nuroye Zarifhnm1 valla ben canadadaym öyle uzun uzun konuşmadık iliskiyi konusunda bisey demedi doktor benim eşim korkak kaç aydir bıraktı bende su an canım istemiyor ne bileyim
Esma46800 Ayseee01 demekki alttan bile muayene olmadım hiç ama sezeryan olacaksa niye çat kontrolü yapıyorlar acaba insan tedirgin olur korkar helede ilk doğumsa
Nuroye Ayseee01 bende çok kötü oldum nefesim kesildi kolu içerde kalacak sandım ama geçiyor tabi iliskiden çok farklıydı
Esma46800 Nuroye sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah benimde 3. Gebeliğim normal düşünüyoruz bir sıkıntı çıkmazsa normal için bekleyeceğiz bakalım iki sezeryan üstüne inşallah normal olur hayırlısıyla
Glsmakrrr Ayseee01 ben bugün oldum hiç bişey olmuyor korkutuyorlar boşuna kasmayınca daha rahat oluyor