Gundoganaysenur aynı haftalarda rubella ve bir adet daha test vardı toksoplazma değil de öteki, sınırda çıkmıştı. Doktor avidite testi istedi. Benim iki değerimde yüksek çıkmıştı. Doktor acilen nifty test yaptır bebekte anamoli var gibi şeyler söyledi. 10.haftadaydım 8.haftada yaptırdım aviditeyi. Özel bir hastaneydi hemen devlet hastanesine randevu aldım. Gidip sonuçları gösterdiğimde doktor şaşırdı. Yüksek değer çıkması bunun hamilelik öncesinde geçirilmiş olduğu anlamına gelir doktorunuz yanlış yorum yapmış diye. yaklaşık 3 ay kadar önce geçirilmiş olarak kabul ediliyor yüksek çıkması. Sizin haftanız ileri olduğu için sizden bu amniyosentez istedi sanırım.
Daha önce fark edilseymiş keşke, beni o konuda tedirgin edip yüksek olan tsh konusunda uyarmamış doktor. Güvenemeyip her şeyi sorguluyorum artık.