Kızlar 4+4 hamileyim beta 630 bugün doktora gittim progesteron ve betaya baktı herşey güzel ilerliyor dedı bi düşüğüm var duphaston verdi tutunmayı kolaylaştırsın diye ama folık asıt falan vermedi sizce daha kese görünmediği içinmidir yoksa önemsemedi mi bayramdan sonraki hafta kontrole çağırdı