babymiracle Ben de prego maxima park yatak içine araştırıyorum.En çok yataş twiny ürününde yorum var.
Mağazada cottony olan çeşidi vardı onu inceledim.Bir de işbir arya ve kiki modellerini inceledim fakat çok yorumu yok.
Benim işbir yatakların kılıfı ve sertliği daha çok hoşuma gitti.Cottony daha yumuşak geldi sanki.Bir de teşhir olduğundan kılıfı çok tülerip pamuklanmıştı.Çarşafla kullanılacak sorun olmaz sanırım.
Kararsız kalıyorum ama twiny kullanıcısı daha çok başka mağazada bulup inceleyeceğim ona göre büyük ihtimal yataş twiny alacağım.