Bugün 37+3 günlük olduk doktor geriden gelip minyon bebek olduğunu hastaneye yatıp takip yapılıp suni sancı verilip doğum önerildi kabul etmedim ama kendi sancimda yok acilmamda yok ilk bebeğimi 2 cm açıklık ve 37+3 de yaptım kağıt imzalattilar bebeğe birsey olursa sorumlu senin diye başına gelen anneler yardımcı olun lütfen