Eliff_123 İkizlere hamileyim 18+1 den 20+5 e kadar 4 5 kez kanamam oldu progestan kullanıyorum ama ara ara tekrarlıyor başına gelen var mı İkizlerde normal mi
Bebisler 18+5 oldum ikiz kizlarıma bu haftama kadar hic kanamam olmadı olmasinda inş hep dinlen is guc yapma stres yapma fitillerini ihmal etme ben surekli yattım yatiyorumda