Hanımlar benim daha 3,5 ayım var ilk baştan beri hiç doğum korkusu ve stresi yaşamadım ve kendimi sakin tutup çok araştırmamaya çalışıyorum ama merak ediyorum son zamanları olanlar ne durumdasınız stres varmı ben gibi olup strese giren korkan varmı 😁