Milaasss bol bol dinlenmen gerek benim oldu ilk kahve renkli sonra normal.adet olur gibi ama bebisim tutundu şimdi 36 haftaligiz ama çok dikkat ettim bol bol yattim valla yeni yeni kalkıyorum 🙃saglikliysa düşmüyor emin ol benimde oldu bir dusugum kahve renkli akintiyla ama sonra yine oldu kendimi sagliksizdir diyerek teselli ettim iyi düşün tmmi ?