Ankara şehir hastanesine konrtole gittim. En fazla 41+2yi bekliyoruz dedi. Yaa kakasını yermi ihtimal yüzde kaç
An itibariyle 40+1 oldum
İlk bebeğimin minicikken kalbi durmuştu. Korkusunu atamadım aklımdan…
Geç doğum yapıp pozitif hikayesi olanlar varmı