Asel477 diş hastanesine gittim 2 tane çürük varmış temizlenip dolgu olması gerekiyormuş konuştum dün doktorumu akşam 10 da aradım parol icebilirmiyim diye eşim konustu ben agliyodm tabi o sıra o agri cekilmez parolda kesmez özele götürün dedi sonra özel hastaneyi aradk bizim ekipmanlarimiz yeterli degil dedi nasil hastaneyse artik