Burda hep okurdum bu başlıkları 🙊 kendim hamilelik başından beri nedense erken doğum yaparım diye düşünüyordum sanırım psikolojik 💆🏻♀️
Uygulamadaki geri sayım 00.00 itibari ile bitti 😬
6.haftamda indirmiştim bu programı, gözyaşım pıt 🥺🙏🥰 silmeyi düşünmüyorum forum kısmıni çok sevdim🥰❣️❣️
Doktorumuzun hesabına göre ise aslında 39+4 filaniz. Ve bayram dönüşü ,Perşembe günü bekliyor bizi 😊 doğum şeklimiz bile belirsiz o biraz korkutuyor 🤷🏻♀️..
tabii ozamana kadar bir sürpriz gerçekleşmezse 😬
Sizlerin kaç günü kaldı 😍 rabbim hepimize sağlıklı güzel doğumlar nasip etsin 😍🙏💕