Kizlar ne zaman gelecek bu minnoslar ya benimkinin hic niyeti yok bu gun dr a gittik nst de ne sancı var ne agri 1 hafta sonra tekrar gel dedi ama dr riskli gebelik dedi bana kalbimde sorun olduğu için bebek te baş geliş dedi kanalda demek oluyor sanirim doğumun çok yakın dedi bana bayramda falan gelir mi bilmem 🙈😁