Bebegimvebiz Merhabalar güzel hamişler 😍 yardıma ihtiyacım var 😓 Elele ve Kraft markaların park yataklarında kararsız kaldım😯 kullanan var mı 🙏 başka model önerisi de olur 🤗
Aysece Ebebekte cibinlikli park yatak var ondan aldım ben çok güzel bence bebeğimin doğmasına nerdeyse 3 gün kalıyor inşallah kullanmaya başlayacağız hayırlısıyla doğsunda bi gece indirim kuponu kazandım 450 tl idi 360 tl ye geldi yatağıda yataşın iyisinden aldım ebebekten oda 250 tl idi kupon sayesinde 200e geldi müzik çalar titreşim dönencesi sallanma aparatı da var mobilya almadığıma iyiki dedim çok kullanışlı duruyor
Bebegimvebiz Aysece doğuma çok az kalmış 😳😳ne kadar güzel ya şans yüzüne gülmüş 🤗 Rabbim güle güle yatırmayı nasip etsin. Çok ağrı acı çekmeden biran önce olur inşallah ♥️
Dncnjms Biz babymalldan baby2go prestige marka aldık tavsiye ederim kraftla yarışır kalitede bence ☺️
Aysece Bebegimvebiz amin cümlemiz sağlıcakla kucağımıza alırız inşallah takip edin gece tam 12 de girmiştim hergün bakıyordum bi ara size de denk gelir beşik şuan 499 olmuş
Dncnjms Bebegimvebiz evet ben de çok araştırdım sonra sağolsun satıcı bizimle çok ilgilendi içimize sinen bir şey aldık size de kolay gelsin 😊
Zehram Bende n11den aldım mobilya olandan park yatak değil kimse tavsiye etmiyor park yatak güvenli de değil Mayıs gibi almıştım 350e gayet güzel ve kullanışlı içinde yatağı cibinliği uyku seti herşeyi var