Melikee92 ben 3 4 hafta yaşadım aynı durumu çok şükür geçti ama cogunlukla yatarak gecirdim yemek yap ye yat bu kadar arkadasımda 15. Haftasına kadar ilk günden beri kanama alanı vardı maşallah kız ben kadar yatmadı bile belki o yüzden uzun sürmüştür 15. Haftasında kanama tamamen bittiğini ögrendi geçer çok düşünmeyin yüksege uzanmayın agır kaldırmayın mümkün oldugunca yatın dinlenin inanıyorum düzelir proluton iğne kullanıyorsunuzdur büyük ihtimal etkisi çok güzel doktor 4 tane yazdı 3. Vurdurmaya gidince kullanma artık dedi inşallah sizinde kanamanız en kısa sürede durur sağ salim bebeklerimize kavuşuruz