Ben de okudum bi kitapta ishal olabiliyormuş. Bence o kadar az kaldıysa yaptırın ben de bayramdan sonra gidicem yaklaşık sizinki kadar kalıyor doğuma. Zaten biraz uzasa bile ağda ile yumuşak ve az çıkıyor. O kadar olur artık. Bu hafta pediküre gittim, çok rahatsız ediciydi. Ne koltukta oturabildim düzgün belim ağrıdı hep. Hem de ter bastı falan. Bence çok ucu ucuna bırakmayın