Afro-dit Lohusalik kanamanın ne kadar sürdü benim 24 gün oldu sezeryan olalı hala devam ediyor azalma da olmadı
Bysinem Afro-dit 17 gün oldu sezeryan olalı 3 gündür azalma oldu leke gibi şuan bende az kanamam oldu diye tereddütdeyim acaba normal mi diye
Afro-dit Bysinem ilk sezeryan doğumda benim de az kanamam oldu ikinci sezeryan sonrası kanamam hala devam ediyor azalma olmadı hiç bende bunu merak ediyorum normal mi diye 40 inda gel dedi doktorum kontrol için
[silindi] 39 gün sürdü 4 gün normal gerisi hep adetin son zamanı gibi kahverengi az az ped battı canım
Afro-dit [silindi] yoğun adet kanaması gibi oluyorum canım azalmadı da ilk doğumda böyle olmamıştı hiç
Anne12 Afro-dit benim ilk hamileliğimde azalmisti hemen. Ebe en az 3 hafta sürmeli içindeki pis kani atmalisin demişti. Tarçın çayı içiyordum hergun kanamam olsun diye. Yani bence normaldir. Siz genede kan yapıcı şeyler yiyin ki vücudunuz halsiz düşmesin
kuzeymomsss Afro-dit bende bugün doğum yaptım, bende pıhtı şeklinde de geliyor. Doktorum çok normal gelmesi diyor, servisteki hemşireler kanama bile çok gelirse iyi değil diyorlar 🙄
Afro-dit kuzeymomsss gözünüz aydın olsun Rabbım size bağışlasın bebeğinizi hayırlı evlat olsun inşallah 🤲… Herkes birsey söylüyor işte bendende pıhtı geliyor büyük şekilde bile