Evet sonunda mide bulantısı olmayan doya doya öğrenmeden yiyip icebildigim bir dönemdeyim. Sizlerde rahatladiniz bu aya girerken. Çok şükür tadını çıkardığımız bu dönemi güzelce gezmeye ayıralım alisverislerimizi yapalım. 😍
22+0 internette 5 aylık yazıyor ama ay olarak heeaplayinca 6 aylık çıkıyor ben yine de insnalara hep geriden gelen kısmını söylüyorum . Sizin nasıl geçiyor ?