Pulcet diye bir hap verdi doktorum..ben de şu an 37 haftalığım… ve aylardır çekiyordum ama normaldir diye doktora söylememiştim..boğazımdan mideme kadar yanıodu.. Gavıscon Double Actıon verdi ilk başta, yandıkça içiodum..Ama bu Pulcet tam bir mucize..küçücük hap ve sadece sabah kahvaltı yapmadan hemen önce içiosun ve asla yanmıyosun..🙏🙏