M-rabia Merhaba 10haftamdayim Sari parcali akintim oldu endiselenmelimiyim Dün doktordaydim hersey yolundaydi Igne vuruldum kanim negativ oldgu icin Bilen varmi 🫶
Gizembiniciogl1 Sarı akıntı bendede oluyor 11+4 teyim , eşimle kan uyuşmazlığım var 9.haftamda bende uyuşmazlık iğnesi vuruldum, beyaz akıntı sarı akıntı korkulacak birşey değil diye biliyorum ,