Yagmur220422 Gebeliğimin ilk haftalarındayım, aşırı derecede saç dökülmesi yaşıyorum. Sizce ne yapabilirim ? Yada sorun neyden kaynaklanabilir ?
seherunvr Yagmur220422 normal aslında dönem dönem azalıp artacak vitamin takviyesi ile biraz azaltabilirsin dökülmeleri saçı kestirmekte iyi gelir demişlerdi
Elif_ztrk Yagmur220422 bisey yapamazsin ilk haftalarda cok normal son haftalarda duzelir sen vitaminlerini ic bide yer fistigi ye her gun duzenli olarak
Srdm Yagmur220422 bütün tahlillerine hormon tam kan vs baktır mutlaka ve doktoruna söyle bu şikayetini mutlaka bi eksiklik vardır ondan kaynaklıdır
Dilekmm91 Kan değerlerine TSH baktır zaten hamileliğin başında çok dökülür hormonlardan kaynaklı olabilir
Yagmur220422 Hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar 🤗Önerilerinizi dikkate alıp, sorunu doktora bildireceğim 🙏 en azından sadece bende değilmiş onu öğrenmiş oldum