Ozgeca Mervedez159 Merhaba adaşım ♥️ bende kızıma hamileyim sadece ada koymak istiyorum kızlarımızda adaş sayılacak sanırım 🌸 Ekin ismini çok beğeniyorum ama hep erkeklerde görüyorum o sebeple simay hem daha zarif hem ada ile daha uyumlu geldi bana 😍
Sonikiuc Mervedez159 iki isimde de ulama var ve isimler karışıyor ne yaparsınız bilmem ama sanki ilerde tek isim devam eder gibi. Karışık duruyor biraz. Ekin ismi çok hoşuma gider Ekin ada derim 😁
Sonikiuc Mervedez159 🙈 “eki-nada” okurken ilk kelimenin sessizle bitip ikincisinin sesli ile başlaması ile kelimelerin okumuştu birleşmesi demek 🤗