Merhaba arkadasim ben de de kese yirtilmasi oldu 3 . Ayimda kanamam oldu cok asiri hemen acile gittim progestan verdiler serum ve igne yapildi fitil verildi ve kanamamin durmasi icinde 3 gun boyunca rahimden fitil atip ayaklarimi yukari diktim yattim paso 3 ayim bitene kadar fulll yattim bi tek tuvalet icin kalkiyordum. Allah buyuktur insallah bi sknti olmaz