Belki diğer doktordan çok daha memnun kalıcaksınız. Hastane temizse bence bir kontrole gidin kontrolden memnun kalırsanız ona göre karar verirsiniz ama her doktor işini çok iyi yapacaktır. Yarı yarıya fiyat az değil bebeğiniz için daha iyi şekilde değerlendirirsiniz bu parayı eşinizi çok zora sokmayın malum daha bi sürü masraf var 😊