esin merveyi de önermiyorum, benden önceki hastaya sinirlenmiş baya baya, çocuğun ne boyunu ne kilosunu söyledi, pat diye karnımı salladı, neymiş çocuk arkası dönükmüş. insan konuşur demi, bilgi verir. yok ya herkes işini hakkıyla yapmıyor maalesef. doğuma denk gelmez inşallah