iloss1 geçen bi video izledim. Hamile kadın. Bayağı büyüktü karnı. Resmen cilt bakımı gibi bakım yaptırdı göbeğine 😂 masraflar bir sürü bişey sürdüler havlu koyup buhar falan tutuldu ağda da yaptırdı oh dedim mis gibi 😂 ama bence almamak lazım göbekteki tüyleri. Çünkü hormonlardan çıkıyor. Çok ince bebek tüyler. Muhtemelen dökülür doğumdan sonra