Gul0691 Yaaa ikili tarama yaptırdım söyleemediler bana 13+4 olduk bayram sonu özele gidicem ilk gebeliğim sağlıklı ve hayırlısı bi evlat olsunda gerisi önemli değil yakın arkadaşlarım eşimin kafasına benzettiler bakalım ne cıkıcak 🤣