Azraa34 Merhaba hanımlar, bayramdan sonra istanbuldan tokata özel arabamızla yolculuk yapmak istiyoruz 11 saatlik yol.. 14 haftalık hamile olmuş oluyorum o tarihte sizce bir sorun olurmu ? Ilk hamileligim fikirlerinizi almak istiyorum.
Gamze1013 Azraa34 riskli bir durumun yoksa kanama vs saatte bir durup 10 dk yürüyerek gidebilirsiniz ben o haftalarda Kars’tan Çorum’a gitmiştim doktorum öyle demişti🥰
Ibrah Azraa34 Azraa34 canim yollar kotuyse bence dikkatli ol ,yani oluyo ya bazen araba atip tutuyo yoldan dolayi o bakimdan soyledim insAllah iyi olur 🌹
Gamze1013 Aysef27 Azraa34 tabi ki önce doktoruna danış eğer riskli bir durum yoksa kendi aracınla genelde müsade ediyorlar kontrollerinizi yaptırıp öyle çıkın yola
Aysef27 Canim bu fikirle degil domtorun kontroluyle olmali doktora sor yani bende 14 haftalikken ucakla yolculuk yaptim tekrar ucakla 1 bucuk saatlik donecegim yere doktorum bu kadar uzun yolculuk yapma sart degilse dedi oysa kendi yasadigim yerden giderken doktorum hicbi sorun olmaz demisti yani dusuk riski vs yoksa arabayi kulllananinda bilincli olursa doktorda yok demez
Babyym Azraa34 ben de istanbuldan aksaraya yarın gidicem 14 haftaligim yaklaşık aynı uzaklık doktorum sordum tam net bisry söylemedi bebeğimin riski olmadığı için gidicem hayırlısıyla
Mysaa Azraa34 bu tarz konuları doktorunuza danışsanız daha iyi olur ama illa gidecekseniz gitmeden önce muhakkak kontrole gidin saat bası araçtan inip yürüyüş yapın ayaklarınızın altına birşey alın yukarda kalsın yoksa ödem toplarsınız.