Sema_18 Seherss Ben reglime 5 gün kala yapmıştım ve şu an 34+2 haftaliğız. Ikinci çizgi biraz silikti ama o da erken yaptığım için değerlerim daha düşüktü🌸
HurremSultan Seherss vajinal mantar oluşmuştu bebeğim doktor fitil vermişti bende kullanmadan önce Bi bakayım belki vardır dedim cikti😍 hatta doktor bana ilaç yazamadqn önce test yaptı beta 0.100 du ben 4 gün sonra kaset testte silik çizgiyi gördüm 🥺💗