Merhaaba kızlar pco var ve bu ay adetliyken hormon tahlili yaptırdım prolaktin 108cıktı doktorum yüksek dedi bu ilacları verdi bu ilacları kullanıp etki gören bilgisi olan varsa yazabilirmi birde adet günlerim cok düzenli ovülasyon testlerimde yumurtlama gördüm hsg istedi birde sizce umut varmıdır 1bucuk senelik evliyim 4aydır cocuk düşünüyoruz prolaktin ilk defa böyle yüksek cıktı birden nasıl oldu neden oldu bilmiyorum :(