Busrabens ben iki kere o kadar şiddetli düştüm ki hele ilki korkunçtu popo üstü düştüm ve soluğu hastanede aldım ultrasona girdim Allah’a şükür hiç bir şey yoktu doktor popo üstü düşünce korkmayın ama göbek üstü düşmek çok tehlikeli plesentanın bebekten ayrıldığını defalarca gördük demişti.İkinciyi de popo üstü düştüm her ikisi de merdivenlerden oldu bu arada.🙈İkinci de doktora gitmedim bebek hareketlerini takip ettim evde her zaman ki gibi olduğu için gitmedim.Siz yine de bi gidin ama çünkü gebeliğin başları sizin ve bebek hareket etmiyordur henüz sanırım o yüzden anlayamazsınız,benim sanırım 24.hafta falan düşmüştüm kasıkta değilde kuyruk sokumu,bel ve popo da şiddetli ağrı olmuştu aylarca oturduğum yerden kalkamadım kendi başıma.Çok geçmiş olsun.