KbraAltinnceolu şakın şakın kullanma o ilaçı canım ben ameliyat oldum Doktorum profesör dü Türkiye de ün yapmış bi adam ameliyattan sonra bu ilacı yazdı bana şakın şakın çok kullanma basit bi Ağrı kesici değil bu dedi ve ben hamile bile değildim düşün git eczaneden izotenik al dişine sık şırınga ile çok işe yarıyor 20 lik diş çıkardım ben bana çok iyi geldi sana da iyi gelir inşallah geçmiş olsun