Boncugummmm Dün başladık bu mamaya fakat bebegim de isal yaptı. Çok sıvı yapmaya başladı kakasını bu 3. mamamız. Bebegime yarayan bı mama bulamadık ya kabız ya gaz sorunu yapıyor
Defoloji Boncugummmm ben aptamille başladım sma ile devam ettim bir sorun yaşamadım bebeğiniz ne kadarlık
Boncugummmm Defoloji 40günlük canım anlamdım neden isal gbi yaptı kullanıp kullanmamakta kararsız kaldım. Karnı gürül gürül çocugun
Mr122 Aptamil sma bebelac hepsini kullandım kabız yaptı uyuyamıyordu gece bimde bebivita diye bi marka var onu denedim cok rahatladı gerci siz sma isal yaptı demişsiniz benimkini kabız yaptı. Hiç denemedim ama hipp iyi demişti bi kac kişi
Boncugummmm Mr122 ewt canm bebvitayı arkadaşımda kullandmş.eşime dedim bide onu deneyelim diye almadı. Hiipde aklmda ya
Mr122 Boncugummmm Kabız yapmasa belki sma da devam ederdim ama hipp maddı olarak beni cok zorlardı cunku full mama ile besleniyordu bebegim allahtan bebivita rahatsız etmedi onu keşke ilk basta onu kullansaydım diyorum 3 ay sancıdan kıvrandı cocuk
Boncugummmm Mr122 anladm canım. Bende denıycegim bebvitayı. Nekdr zor ıyı gelen mamaya denk gelmek mahfedyor bebegı