Arzum6327 Merhaba herkese.39+1 haftalık gebeyim.Nişan ile ilgili forumlarda koyu renkli ya da kanlı old vs şeyler okudum.Açık renkli nişanı gelen oldu mu acaba? Sümüksü bir sıvı geldi ama açık renkli.Sizce nişan mı ?
eso14 Arzum6327 39+1 de beyaz hafif sarımsı sümüksü balgam gibi akıntım gelmişti. Nişanmış o. 2 gün sonra doğurdum
Arzum6327 Sevdapl renkli mi oluyor herzaman ? Sağlık sitelerinde yazan makalelerde farklı farklı bilgiler var.
Arzum6327 eso14 nişandan sonra hemen açılmanız oldu mu peki? Bugün kontrole gittim ve hiç açılmam yoktu.
eso14 Arzum6327 hayır 2 gün sonra aniden gece suyum geldi. O gecenin akşamında gaz sancısı gibi sancım vardı yarım saatte bir gelen ve rahatsız edici.