marsel_ve_annesi FKHA 22haftadan sonra genellikle düzene giriyor benimkide oyle olmuştu😍şimdi 38olduk allahın izniyle son haftalar Bugunleri ozlicem gibi🥺
DemirinAnnesiiii FKHA ben 20. Haftadan sonra ara ara hissetmeye başlamıştım şuan 22. Haftadayım ve düzenli olarak hissediyorum canım 🤗
FKHA marsel_ve_annesi masallah 🌸 bende 24. Haftadayım her gün hissediyorum ama bir gün çok bir gün az oluyor normal mi acaba bu durum
FKHA DemirinAnnesiiii hergün hissediyorum bende canım ama bir gün çok bir gün az oluyor 24. Haftadayım normal mi acaba
DemirinAnnesiiii FKHA normaldir canım bence mesela benim bebiş gün içinde bugün çok az hareketliydi şuan coştu resmen
marsel_ve_annesi FKHA normaldir daha kuçuk olduğu için 28-29haftadan sonra baya baya kuvvetli olacak 😍hiç merak etme
Sevim06- Kızlar ben hissedemiyom sebep nedir acaba karıncalanma oluyor sadece 26.haftaya gircem anlamadım
FKHA Sevim06- ne güzel bazı bebekler hareketli bazıları sakin oluyor demekki hersey yolunda dediyse doktorunuz merak etmeyin rabbim sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin insallah 🙏🏻