Arkadaşlar gene ben, bu konuyu kedim için açtım aslında. Çünkü kedisi lohusa yavrular 20 günlük. Kedi hiç doymuyor. Bende acaba lohusa olduğu için mi diyorum kendim daha doğum yapmadığım için lohusa psikolojisini de anlamıyorum. Ben bu kediyi sokaktan sahiplendim huyunu da bilmiyorum aç gözlü olduğu için mi yapıyor yoksa gerçekten mi aç. Doğum yapanlar bilgi verirse sevinirim, sürekli acıkıyor musunuz?