Kızlarr kusmaktan korktuğumu daha öncelerde yazmıştım 8+1 deyiz şükürler olsun kusma yaşamadım bugün kontrole gidince doktora korkumdan bahsettim doktorum psikolojikte bulanıyor olabilir dedi ama yine de rahatlayım diye dramamine yazdı kullanan var mıdır aranızda bana akıl verirseniz çok sevinirim ☺️