Ne olursa olsun bu bebeği bilmeye hakkı var bunu asla unutma söylemelisin ve neden ne için boşandınız bilemem ki eğer hala saygı ve sevginiz varsa affedilmeyecek şeyler için bitirmeniz çok saçma olur ortak kararlar alarak yeni sayfalar açabilirsiniz hamileliğini söylersin ben annenle yaşamak istemiyorum dersin