Vicibici Esma-02 hamilelikten önce de selülitlerim vardı şu anda da var malesef baya moral bozucu ama kuru fırçalama yapıyorum at kılı ile, daha sonra vücudumu nemlendiriyorum ve bol su içmeye çalışıyorum.
bussraozturk Esma-02 ayy hiç bi şey yapmadım ama o kadar fazla selülit oluşmuş ki bacaklarımdan tiksindim resmen nasıl geçer acaba ☹️🤔
Vicibici Esma-02 östrojen hormonunun fazla olmasından kaynaklanıyor. Umarım hamilelikten sonra geçer 🙏🏻