hemsreanne ben 24 dem sonra gündüze geçmem gerektiğini bilmiyordum sağolsun kimse de söylemeyince direk hafta sonları da dahil 10 10 aldım bi yandan iyi oldu 5 5 her gün hastane köşesinde uğraşmaktansa hemşirelik zor bir meslek cidden zorlamaya gerek yok bide gece çalıştırılmak yasak diye biliyorum ben yönetimle konuştum raporum bitince ne yapıcam nerde başlıcam diye bayram tatilini de kullan öyle gel gebeler gece ve tatil günlerinde çalıştırılmıyor dediler hatta ben 24 tutmaya devam etsem daha iyi işime gelirdi 7 nöbet denk geliyordu ay da ortalama arkadaşlarım da iyiydi destek oluyordu ama gündüz zorunluymuş