Merhaba kızlar. 12 haftalıkken doktora gitmiştim. Hatta post açmıştım burada. Doktorum %90 kiz dedi ama yinede alışveriş hemen yapma demişti. Bugün tekrar çağırmıştı gittim bu defa da erkeğe benziyor dedi. Iyice şaştım kaldim. Bu gidişle ögrenemeyecegim bu cinsiyeti 😑https://imgyukle.com/i/RhWXDx Bu bu da bugünkü ultrason fotosu. Bu arada 13+1