Melkk Kızlar ilk üç ay asla yemek yıyemedım yapamadım 4. Ay bıraz normale dönmüşken sımdı tekrar mide yanması ve bununla bırlıkte bulantılarım başladı zaman gectıkce bunların azalması gerekmıyormuydu cok az yemek yemeye basladım yine bunu yasayan varmı
Gamzess1 Aynısını yaşıyorum bende yarın 25 haftalığım inşallah ilk 3 ay aşırı mide bulantısı kusma cektim geçti çok şükür ama 1. Trimesterde yaşayanlar genelde 3. Trimesterde de yaşıyormuş 😒
KaranAlpgeliyor 24 gün önce doğum yaptım doğumhaneye giderken bile midem yanıyordu ah neler çektim o mide yanmasından Allah yardımcın olsun soğuk süt içip doktorunla görüşerek gaviscon yada Rennie Duo şurup alabilirsin
Melkk Şimdi doktora geldim bakalım normal bı yanma degıl cunku bulantı ve yemek yıyememede eklenınce dayanılmaz oluyor