Heyecanlianne1 benim kaşıntılarım tüm vücut geceleri uyandırıp 1-2 saat kaşınırdım çatalla ayak altımı 10 dkdan fazla durmadan kaşıdığımı bilirim. O kaşıntı çok baska yaşamayan anlamaz. Kanasa acısa ama kaşınma keşke derdim. Ben çok ağır çok acı şeyler yaşadım. Bebeğime doğmadan 15 gün önce 2900 demişti. Bebek 2900 doğdu üstelik 40+4 de. Gelişim geriliğide bariz ortadaymış ama bana zayıfsın zayıf çıtı pıtı bebeğin olacak diyordu. Ben minyon biriside değilim. 1.65 boy 50 kg hamile kaldım son ay 60-61 kgdum. Bana teşhisi böyle koyuyor. Bebekte bir problem olacağını düşüneceği yere çıtıpıtı bi bebek diyor.
Ama aynı burda yine aynı doktora giden başka bir kadınada benden sonra gelişim geriliği var 2500 kg deyip 36. Haftada acil sezaryene almış. Bebek 2800 doğmuş.
Bu ne tezatlık diyorum onun bebeğini gelişim geriliği var deyip 8. Ayda sezaryen yapıyor. Ben 9 ayda aynı kgda bebeğimi kaybediyorum. Gerisini siz düşünün. Ben keşke son kontrolümde başka doktra gitseydim. Doğurtan doktor olmuyor bunu doğum yaptığım için biliyorum ama ben doktor doğurtur ona gittim hep diye değiştirmemiştim. Keşke değiştirseymişim bebeğime geç kalmazdım. Umarım hakkınızda hayırlısı olsun. Bebeğinize güzelliklerle kavuşun