Kızlar bu haftalarda bebisin hareketleri azaldı. Tekme vs atmıyor diyebilirim ama icerde dönüyor kasiliyorr toplanıyor sürekli bunlarla karşılaşıyorum. Sizde durumlar nasıl? Ve cidden çok ağırlaştı karnım çok acıyor ağrıyor 😶 birde maalesef eskisi gibi uzun süreli oturamıyorum. Hanfendi hemen rahatsız olup kaburgalarima vuruyor. Yeri daraldığı için sanırım oturduğum zaman sıkışıyor nefesimde kesiliyor. Bu günlerde ya uzanıyorum yada ayaktayım 😶 uzun süreli oturamıyorum maalesef