Edavebebek … Nisa olsun istiyorum.Beren Nisa diye düşündüm ama pek içime sinmedi başka seçenekler neler olabilir
Seymasezer Edavebebek niye 2 isim ? Nisa ismi çook güzel bir isim bence tek isim gayet güzel isim tercihinizde cok güzel mişş
Hamile_anne27 Edavebebek kızım olsaydı Yaren Nisa koymayı düşünüyordum ama kısmet. Siz düşünebilirsiniz
Yeliz6767 MerveeD kesinlikle en uyumlu olan da bu şekilde ya da sadece nisa bazı bebekler isimlerini taşıyamayabiliyor