mercimeginannesiiii ikizlerin_annesi__ Dün daha doktora gittim. 10 ve altını normal karşılıyoruz dedi. 10-17 arası orta riskli dikkatli olunmalı 17 nin üzeri hastanede phototerapi almalı. 20 ve üzeri kan değiştirme. Yanlışım varsa düzeltin. Bebeğim 16.1 di 7.7 ye düşmüş. Yine de 2 aylık olana kadar 2-2.5 saatte bir uyandırıp emzirin dedi. Uyanıkken her fırsatta memeyi verin dedi. Kısacası dikkat ettiğiniz sürece riskli bir değer değil. Bir de kaç günlük olduğu önemli. 7. Gün en yüksek olabileceği günmüş.
OsmanEge_12 ikizlerin_annesi__ bol bol emzir cnm başka bişey yapamazsın malesef zaten çok yüksek olsa doktorlar ışık tedevisi uygular
icegul ikizlerin_annesi__ 15 i geçerse yüksek sayıp yatış veriyorlar. Dikkat ederseniz sıkıntı olmaz diye düşünüyorum.
Cansugamze_ Bizimde hastaneden çıkarken 11di doktorum yarın tekrar gelin ölçtürün dedi ben bol bol emzirdim her yarım saatte bir yarısı gün gittiğimde 10a düşmüştü sizde bol bol en az 1 saatte emzirin
Cansugamze_ ikizlerin_annesi__ biliyorum uyanmıyolar ama burnunu sık mesela ayaklarını ıslak mendille sil bn vücudunu ıslak mendille silerdim altını açardım kalkardı gözünü açmasa bile göğsünü ağzına doğru getir emer dene bunları kuzum❤❤
ikizlerin_annesi__ Cansugamze_ kaç saate bir emzirmeliyim canım söylediklerini uygulayayım cok teşekkür ederim 🙏🏻
Cansugamze_ ikizlerin_annesi__ canım bn sürekli yarım saatte bir emzirdim bana kalırsa snde en az 1 saat ya da yarım saat arayla emzir çabuk düşsün ❤
ikizlerin_annesi__ Cansugamze_ bende öyle yapmaya çalışacağım inşallah işe yarar 🙏🏻Memeyi tutmuyor çoğu zman sütü mü sağıp veriyorum 100 cc cok mu anne sütü
Cansugamze_ ikizlerin_annesi__ yiyebildiği kadar kendi bırakasıya kadar ver canım Allahın izniyle düzelcek inşallah❤🤲🏻
mercimeginannesiiii ikizlerin_annesi__ Sık sık uyandırıp besledim. Uyandırmak çok zor oluyordu. Altını açıyordum, ayaklarını gıdıklıyordum, burnunu sıkıyordum. Zaten yapılacak başka bir şey yok sık sık beslenerek atacak sarılığı. Şifa dilerim bebeğinize. ❤️🌸